niedziela, 20 września 2015

Naturalnie... wyzwanie Sonrisy

Witajcie, na wstępie przepraszam, że dziś z lekkim opóźnieniem. W końcu jednak, mimo paru przeciwności losu, udało mi się dopaść komputera. I tym samym mam możliwość zaprosić Was do udziału w nowym wyzwaniu, które mam przyjemność Wam zaproponować!

U mnie ostatnio trochę stresów. A na stresy najlepszy jest... spacer na świeżym powietrzu! Dlatego zachęcam Was do wyjścia z domu i poszukania czegoś naturalnego, co może znaleźć się na Waszej pracy. Możecie też użyć gotowych ozdób z naturalnych materiałów (np. drewno, równiez sklejka, naturalne tkaniny jak len czy bawełna, wycinanki korkowe lub z kory itp.).

Tytuł wyzwania to więc:
NATURALNIE

Forma pracy i interpretacja tematu - dowolna;)

Mam nadzieję, zę wyzwanie Wam się spodoba. Jesłi tak - twórzcie i zgłaszajcie swoje prace za pomocą żaby, którą znajdziecie na końcu posta.

A teraz już nasze propozycje:

Pasje Renaty - nasza Gościnna Projektantka:



Angel:

 
 

Pola:

 

Pracownia Suwenirów:

 

Chanya13:

 
Benita:


i moja praca:

 

Zapraszam do udziału w wyzwaniu (i zachęcam do wyjścia na spacer!)
Na Wasze zgłoszenia czekamy do soboty, czyli do... 26.09!




4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. No komu jak komu, ale Tobei musiało się spodobać;) Zaparszamy do udziału;)

      Usuń
    2. Ślepa jestem, widzę, zę Twoja praca pierwsza;)

      Usuń
  2. Fantastyczne to wyzwanie i do tego tak różnorodne inspiracje :) Aż się chce działac :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za Twój komentarz!