niedziela, 27 września 2015

Romantycznie ... wyzwanie chanya13.

Witajcie - u mnie piękny niedzielny poranek, a u Was? Na przekór wszystkiemu (bo ja taka trochę na przekór jestem ;) ) i panującej wszędzie na blogach jesieni - zapraszam Was na wyzwanie: romantyczne :)
Jakie są wytyczne? Chcemy zobaczyć: różowy, róże i koronki :) Może to być praca typowo różowa, może być w stylu vintage. Jestem ciekawa jak Wy to czujecie :) Zapraszam.
A poniżej nasze inspiracje :)

Zaczynamy od pracy:

 naszej Gościnnej Projektantki - PasjeRenaty - z pięknymi ręcznie robionymi kwiatami:


A poniżej nasze wytwory:

Pola :
stworzyła kompozycję z malutkich buteleczek, poszalała z mediami i stworzyła cudną kompozycję kwiatową:


Szafran :
  przygotowała wersję vintage romantycznej kartki ślubnej:


Sonrisa :
  postawiła na piękną różaną kompozycję i na sztalugową formę :


Pracownia Suwenirów :
  stworzyła delikatny, romantyczny komplet z okazji ślubu:



Benita:
przygotowała na dziś romantyczny ślubny magic book:
na zewnątrz:


i w środku:



angel

stworzyła romantyczną, różaną kartkę :)


chanya13
 u mnie nie mogło się obyć bez warstw i baletnicy ;)


Marta:
albumik dla babci w stylu shabby


Teraz czekamy na Was. Macie czas do przyszłej soboty: 03.10.2015



3 komentarze:

  1. Spróbuję chętnie, tylko obawiam się, czy moje kwiatuszki będą zaakceptowane, bo niestety różyczek nie przypominają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy dobrze widzę, że jako "koronka" może być także uzyty wykrojnik? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za Twój komentarz!